Wednesday, September 20, 2017

KEBAIKKAN DAN MANFAAT UTAMA HERB LAX SHAKLEE



HERBLAX

Perbezaan Shaklee
Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, anise seed, senna leaves, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root.
Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuainnya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa yang panjang.



Manfaat Utama
  •  Pembersihan najis yang tersekat
  •  Merangsang usus mempercepatkan proses pembersihan secara lembutkepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  •  Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai the herba.


Cadangan Pengambilan :

Untuk menjaga kesihatan                                            : 2 kali seminggu – 4 biji sebelum tidur.
Untuk pembersihan usus/detoksifikasi/
Melawan kanser, mengawal berat badan                    : 2 kali sehari – 3 biji setiap kali


Perhatian!
Jika sistem penghadaman kita lemah, kita akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan. Manakala, pada keadaan normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.


ORDER HERBLAX SHAKLEE


PENGEDAR SHAKLEE SIBU, SARAWAK

FB : HASYIMAH JONG

NO.TEL : 013 567 6802

IG : set.kesuburan.syima


No comments:

Post a Comment