Wednesday, September 20, 2017

ESP SHAKLEE TINGGI PROTIEN


esp shaklee



Kepentingan Protien

Protien adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.

Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protin.


Kekurangan protien menyebabkan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.




Manfaat Utama Esp:

  1.  Awet Muda – Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  2. Baik untuk Hormon – kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk ProstatGenistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaanya mengekang pertumbuhan dan perebakan del kanser. Ia memusnahkan radikal bebas didalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  4. Kulit Remaja – Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Pembekal Tenaga – Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
  6.  Membaiki Pigmentasi – Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  7. Membaiki Memori – Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.




ESP SHAKLEE banyak manfaatnya untuk kesihatan.

Nak hadiahkan untuk yang tersayang?..Order dengan syima sekarang ya..




PENGEDAR SHAKLEE SIBU, SARAWAK

FB : HASYIMAH JONG

NO.TEL : 013 567 6802

IG : setkesuburan.syima




No comments:

Post a Comment