Saturday, July 14, 2018

Car Bonus Yang Shaklee Bagi Kepada Pengedar Shaklee


Hari yang indah untuk kita yang sentiasa fikirkan yang baik-baik saja.

Hai semua.

Entry lepas kita dah cerita pasal cara kira bonus shaklee. Kali ni kita cerita pulak pasal Car Bonus yang shaklee bagi kepada pengedar shaklee.

Apa Itu Car Bonus?

Car Bonus ni berupa tunai tambahan atau bonus tambahan yang pengedar peroleh. Bukan percuma kereta ya. Lepas ni tak salah faham lagi la kan..hehe..

Bagaimana Nak Kira Car Bonus?

Bawah ni gambar cara pengiraan car bonus. Nak dapatkan car bonus ni, kita kena cukupkan syarat yang shaklee bagi untuk capai ke peringkat dapat bonus kereta ni.



Bila shaklee dah bagi duit tunai (tunai tambahan) yang disebut bonus car ni, tak semestinya kita mesti beli kereta. Kita juga boleh beli apa sahaja mengunakan duit tersebut contohnya nak beli rumah. Duit kita kan..hehe..kita boleh buat apa sahaja.


Ni pulak statement bonus kereta yang shaklee keluarkan kepada pengedar shaklee. Statement ni ada dalam web www.shaklee2u.com .my masing-masing.


Seronok kan bila dapat duit tambahan ni. Dah la dapat Cash Bonus..dapat pulak Car Bonus..alhamdulillah..rezeki masing-masing..berkat usaha masing-masing. Car Bonus ni pun korang boleh dapat tiap bulan. Yang penting kena cukup syarat.

Nak Car Bonus tak??

Jumm..kita sama-sama cukupkan syarat yang shaklee bagi.




#TribeBloggerStargazer


No comments:

Post a Comment