Tuesday, July 24, 2018

Pengedar Vivix Shaklee Sibu, Sawarak +6013-5676802


Salam semua.

Hi..saya syima.

Saya merupakan pengedar shaklee di kawasan sibu,sarawak. Saya juga menyediakan khidmat COD seluruh kawasan sibu dan kawasan selangau. Korang yang mencari produk shaklee tu boleh hubungi syima.



Sekiranya korang berada diluar kawasan sibu atau kawasan selangau, saya juga menyediakan khidmat pos. Postage ke seluruh malaysia juga ya. Postage menggunakan Gdex, CityLink dan PosLaju.

Saya akan ajar cara pengambilan supplement yang betul buat korang yang membuat pembelian produk shaklee dengan saya. EKSLUSIF untuk korang saja..



Pengedar Shaklee Sibu
Syima

Fb : Hasyimah Jong
No.Tel : 013-5676802

Whatsapp syima untuk info pasal vitamin shaklee. Boleh klik jak kat no.tel atas tu.

Thank You.

No comments:

Post a Comment