Thursday, July 12, 2018

Kelebihan Dan Bonus Bila Kita Jadi Pengedar Shaklee



Hai semua.

Bertemu lagi dengan syima harini. Hehe..harini syima nak kongsikan dengan korang tentang bonus dan tawaran hebat yang bakal menanti korang bila korang sah bergelar 'Pengedar Shaklee'.

Shaklee menawarkan 3C (Compensation Plan) atau 3 jenis tawaran hebat untuk para pengedar shaklee.

3C yang menanti para pengedarnya yang berusaha keras adalah :

1. Cash Bonus
2. Car Bonus
3. Convention Bonus

CASH BONUS

Dalam shaklee ada 7 rank yang korang boleh capai. Lebih tinggi rank korang, bermakna lebih tinggi cash bonus yang shaklee akan tawarkan kat korang. Korang boleh rujuk gambar kat bawah ni.

purata pendapatan bulanan pengedar shaklee

Ini adalah purata pendapatan bulanan. Tapi kalau makin besar jumlah jualan korang makin tinggi la pendapatan yang korang dapat. Semua bergantung pada usaha masing-masing. Nak banyak, kena la usaha keras kan.Hehe...logik la..

CAR BONUS

Yang ni jangan pulak korang terus fikir shaklee bagi kereta mewah sebiji..hihi..Tak, maksud car bonus ni adalah tunai tambahan yang shaklee akan bagi.

Tunai tambahan ni dinamakan Car Bonus. Kalau korang dapat car bonus ni terpulang la kat korang nak beli apa. Nak beli kereta mewah, rumah sebiji pun boleh. Ikut masing-masing.

anugerah car bonus

CONVENTION TRIP BONUS

Kalau korang nak tahu, shaklee ada menawarkan juga convention trip ni ke luar negara. Seperti trip ke Jepun dan US (Orlando). Tahun depan 2019 ada trip ke Phuket dan San Fancisca + Las Vegas. Yang ni trip mewah ni..trip 5 bintang. 



Nahh...terujakan?..Lagi teruja kalau kita yang pergi ikut trip sekali.

Korang pun sempat lagi ni nak kerja trip 2019 tu. Mana yang belum daftar jadi pengedar shaklee tu boleh la daftar sekarang.

Jom..kita bersama rebut peluang yang shaklee tawarkan ni.

Untuk lebih detail lagi atau apa-apa nak tanya boleh whatsapp syima ya.


No comments:

Post a Comment