Thursday, January 18, 2018

BAGAIMANA VITAMIN SHAKLEE MEMBANTU MENINGKATKAN KESUBURAN (Set Kesuburan Suami Isteri)


Kami Menanti Kehadiranmu.

Setiap pasangan yang telah mendirikan rumahtangga pastinya mengimpikan hadirnya cahayamata. Namun, ia bukan semudah yang disangkakan. 

Pelbagai cara yang telah dilakukan mahupun cara tradisional atau moden.

Kali ini syima nak kongsikan dengan korang semua berkenaan dengan bagaimana vitamin shaklee ni mampu membantu meningkatkan kesuburan suami dan kesuburan isteri.

Set Kesuburan Shaklee Untuk Suami Dan Isteri


Bagaimana vitamin ini berfungsi?

1. Vitamin C

Membantu proses menghasilkan atau sintesis hormon seks dan kesuburan

2. B Complex

Memberi rasa tenang serta menghindari stress. Tubuh dan otak yang letih dan stress antara faktor penghalang untuk kehamilan terjadi. Jadi b-complex memainkan peranan untuk menenangkan minda yang tertekan sekaligus meningkatkan peluang kehamilan.

3. Esp (Protein)

Protein yang tidak mencukupi dalam badan boleh menganggu kualiti sel pembiakan lelaki dan wanita. Bagi mereka yang mempunyai masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat, disarankan mengambil ESP sebagai sumber protein. Ramai yang tersalah sangka yang ESP ini hanya untuk isteri, tapi sebenarnya suami pun boleh ambil.

4. VitaLea (Multivitamin)

Vitalea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Kekurang mineral penting dalam badan boleh menjejaskan kualiti sperma lelaki dan telur wanita atau ovum.

5. Gla Complex

Menstabilkan hormon isteri dengan GLA terutama jika isteri mempunyai masalah haid yang tidak teratur atau cyst. GLA juga mampu menghasilkan satu cecair yang boleh memanjangkan jangka hayat sperma di dalam rahim isteri sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

6. Vitamin E

Kajian mendapati pengambilan Vitamin E yang lengkap dengan selenium akan meningkatkan kualiti air mani dan mobiliti sperma. Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.


Set ini mampu bertahan 2 hingga 6 Bulan penggunaan mengikut jenis vitamin. Harganya pulak insyaalah pasti berbaloi untuk anda berdua. 

Testimoni Pasangan Yang Berjaya Hamil








Harga Set Kesuburan Lengkap Suami Isteri

1. Vitamin C : RM 103.35 / 180 biji
2. B-Complex : RM 58.75 / 120 biji
3. ESP : RM 170.93 / 850g
4. Vitalea : RM 99.38 / 120 biji
5. Gla : RM 96.73 / 60 biji
6. Vitamin E : RM 165.63 / 120 biji

Jumlah : RM 694.77




KLIK DISINI UNTUK ORDER DAN PILIH VITAMIN ANDA


Syima ID 1233783
FB : Hasyimah Jong
No.tel : 013 567 6802
Ig : setkesuburan.syima






No comments:

Post a Comment