Thursday, January 4, 2018

KENAPA RAMAI ORANG SUKA SHAKLEE??


Kelebihan Jadi Ahli Shaklee.

Ramai yang cakap dan wasap syima tanya kenapa sekarang ni ramai yang suka dengan shaklee ni. Kadang tu ada wasap cakap kawan suggest ambik shaklee. Nahh..di situ nampak dah orang suka akan shaklee. Dengan kebaikan dari shaklee tu mereka sebarkan bagi orang lain pula cuba Shaklee.

Ni antara sebab kenapa ramai suka Shaklee :


1. Nak daftar ahli sangat mudah dan sangat berbaloi. Hanya RM69 sahaja (ni tak termasuk kos pos hantar member kit). Keahlian pun untuk seumur hidup.


2. Bila dah jadi ahli kita akan dapat diskaun untuk produk dalam 15%-20%. Lepas tu tiap bulan akan ada promosi produk yang kita boleh dapatkan dengan harga yang sangat murah dan bebaloi.



3. Kalau dah jadi ahli ni terpulang kepada kita nak makan sendiri(kita daftar untuk kita dapat beli harga murah) atau nak buat bisnes untuk tambahkan pendapatkan dari rumah. Sekarang dunia makin canggih, macam-macam kita boleh buat walaupun kita hanya duduk dirumah.

4. Shaklee ni dia ada banyak produk kesihatan dan set penjagaan lain seperti set kecantikan, set kesuburan, set kanak-kanak dan lain-lain.

5. Sistem marketing Shaklee yang sangat adil kepada semua yang serius ingin berbisnes. Dimana semua ahlinya berpeluang sama rata untuk berjaya dan mendapat peluang untuk menjana pendapatkan sampai ada dapat 6angka. Dalam sistem Shaklee tiada istilah downline berkerja untuk upline nya kerana downline boleh naik pangkat lebih tinggi dari upline nya.

6. Shaklee menawarkan 3C kepada ahlinya yang layak, CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION atau percutian dalam negara atau luar negara. Bagi yang layak cash bonus dan car bonus akan diperoleh setiap bulan dan convention tu hanya setahun sekali. Bagi yang beragama Islam, percutian Umrah juga ditawarkan kepada yang layak.

7. Shaklee juga menyediakan latihan dan kelas-kelas nutrisi kepada pengedarnya yang sah. Dengan ada nya kelas sebegini kita lebih mudah mengenalpasti apa sebenarnya vitamin yang badan kita perlukan dan yang sesuai kita cadangkan kepada orang yang memerlukan.

8. Ni paling penting, support group yang istimewa kepada mereka yang jadi ahli dibawah jaringan kami yang ramai orang teringin nak masuk. Tips yang dikongsikan dalam support group kami mungkin tiada dalam jaringan yang lain.

Macam mana?..dah habis baca kan..ni antara sebab nya la..dan kebanyakan yang jadi ahli sangat tertarik dengan keberkesanan produk dan marketingnya yang adil. Bersedia untuk mengubah kehidupan anda? Dengan Shaklee pasti akan ada jalan untuk anda. Ramai yang dah berjaya dan terbukti..dan pasti ada rezeki untuk anda juga.


Berminat nak daftar ahli? Hubungi saja syima
FB : Hasyimah Jong
No.tel / Wasap : 013 567 6802
IG : setkesuburan.syima

No comments:

Post a Comment